poniedziałek, 18 lipca 2016

"Wasze twory", czyli oficjalne otwarcie akcji

Tak, tak. Tym razem będzie oficjalnie, ponieważ uroczyście pragnę zaprosić Was do udziału w akcji, którą nazwałam (jakże oryginalnie) "Wasze twory". Wasze, bo tym razem proces twórczy pochodzić będzie od Was :)
Możliwość publikowania fanartów i tekstów na "Bezdomnych" istniała już od jakiegoś czasu. Teraz jednak robię tradycyjne, wiosenne porządki na blogu i dotarło do mnie, że nowi czytelnicy mogą nie wiedzieć, o co w tym wszystkim chodzi... Dlatego też uruchamiam akcję "Wasze twory". Pokrótce, w kampanii chodzi o promowanie twórców, zbieranie opinii o swoich pracach… Sama kiedyś korzystałam z podobnego rozwiązania i wiem, jak wiele mi to dało.
Jeśli tworzycie i jesteście zainteresowani opublikowaniem swojej pracy na „Bezdomnych”, wszelkie potrzebne informacje znajdziecie na moim drugim blogu, o tutaj – klik.
Zastrzegam jednak, że nie chcę robić zbytniego bałaganu na „Bezdomnych” i jeśli okaże się, że Waszych Tworów będzie zbyt dużo (choć nie spodziewam się tego, sądzę raczej, że będzie to dość skromna kampania), miniaturki zacznę publikować na „Intro czyli ChaosKontrolowany”.
Co sądzicie o tej akcji? I o moich zapędach w porządkowaniu bloga :D?
A teraz może taki małe przedsmak „Waszych tworów”, czyli kolejny fanart Zaczytanej. Kocham, zakochałam się od pierwszego wejrzenia, a w podobnym stylu nasza dzielna Zaczytana wysłała mi jeszcze Severusa i Lucasa :)


10 komentarzy:

  1. O, bardzo fajna akcja.
    Sama już wcześniej skorzystałam i szczerze polecam :)
    Bardzo doceniam Twoje zapędy porządkowe, Intro, ład i skład musi być, nie ma bata. Zapomniałam napisać o tym wcześniej, ale bardzo podobają mi się nowe przyciski. Są o wiele bardziej funkcjonalne od starych.
    Dziękuję, Intro, za miłe słowa o moim fanarcie :) Dodam tylko, że chibi jest inspirowane rysunkiem znalezionym kiedyś przeze mnie w odmętach internetu. Podałabym linka, ale niestety straciłam go i oryginalny obrazek podczas czyszczenia danych na tablecie ;_;, mam nadzieję, że autor mi wybaczy.
    Pozdrawiam, Intro, i życzę duuuuużo weny w pisaniu kolejnego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w Twoich chibi zakochana :D Masz talent do tego stylu, zdecydowanie :) Poza tym, mój blog raczej nie jest popularny, więc nie spodziewam się maila od wściekłego autora obrazka, którym się inspirowałaś. To by było co najmniej dziwne...
      Ty wiesz, ile za mną chodziło takie rozwijane menu? Niestety, moja znajomość html jest znikoma, jednak szczęśliwie znalazłam odpowiednią wtyczkę :) Co prawda, spędziłam nad nią sporo czasu, ale wszystko działa tak, jak to sobie zaplanowałam.
      Ciebie też pozdrawiam i życzę Ci jeszcze wiele weny przy kolejnych fanartach, czy też miniaturkach :)
      Intro

      Usuń
    2. Dziękuj bardzo, Intro :) Systematycznie sprawisz, że się rumienię :)
      Wiem, wiem, ale szacunek do autora musi być, a poza tym widziałam już afery o psudoplagiat z powodu podobnych tytułów, więc wolę sie ubepieczyć :)
      Ło Panie, to do tego jest oddzielna wtyczka?! Kiedyś uczyłam się pisania stron HTML, ale widzę, że wciąż jestem zielona w temacie.
      A dziękuję, dziękuję, może sie przyda.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja chciałam się tylko do Ciebie przyłączyć, droga Intro.
    Ten art jest magiczny...
    Uroczy i cudowny. Biję pokłony przed Zaczytaną.

    Porządki się cenią Intro. Bez nich nie ma mowy o dobrym blogu.
    Życzę weny i do kolejnej notki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wildi, mnie najbardziej cieszy to, że tak Ci się podoba moje opowiadanie :) Nigdy bym nie zgadła, że dorobię się wiernych czytelników, motywujących mnie pod kolejnymi rozdziałami :)
      Mam wrażenie, że jeszcze sporo tych porządków przede mną. Muszę jakoś dojść do ładu z tłem bloga. Martwię się, czy nie utrudnia czytania, a poza tym nie jest dopasowane...
      Pozdrawiam Cię,
      Intro

      Usuń
    2. Wildi, dziękuję za miłe słowa. A pokłony chętnie przyjmuję ;)
      Aj tam, Intro, tło jest fajne, podoba mi się ten odcień sepii.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaspałam w biciu pokłonów ku temu chibi, to nadrabiam dołączając :D Jak przestanę żyć w takim chaosie własnej twórczości, to dołączę do akcji, dobry pomysł z oficjalnym zaproszeniem ;) (Taaaa, już to widzę, ale może ktoś się doczeka tego Dnia Kataklizmu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na niego! Dzień Kataklizmu, tutaj, ne "Bezdomnych"!
      Powinnam ustawić jakiś drogowskaz na nagłówku?
      Trzymaj się :)
      Intro

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo :D
    I dołączam się do Intro w oczekiwaniu na Dzień Kataklizmu!

    OdpowiedzUsuń